مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 18:252021-01-16بين الملل

فیلم| اوضاع پایتخت آمریکا در آستانه مراسم تحلیف بایدن


فیلم ها و تصاویر منتشر شده از پایتخت آمریکا در آستانه مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب این کشور حاکی از استقرار گسترده نظامیان و نیروهای امنیتی در خیابان های این شهر است.

-   موریل بوئر ، شهردار واشنگتن نیز روز جمعه به خبر نگاران گفت که به دلیل حمله هواداران ترامپ به کنگره و آنچه که وی یورش افراطی های سفیدپوست خوانده، اقدامات امنیتی در واشنگتن دی سی حتی بعد از مراسم تحلیف نیز ادامه خواهند داشت.

رییس اداره گارد ملی آمریکا هم به مایک پنس، معاون ترامپ گفته که تعداد نیرو های خود را به حدود 21 هزار عدد افزایش داده است.

همچنین در یک عملیات امنیتی مشترک، اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی)، گارد ملی، سرویس مارشال آمریکا، پلیس محل و سایر نهاد های فدرال تحت فرمان سرویس مخفی این کشور به منظور آمادگی برای مراسم تحلیف خواهند بود.

از سوی دیگر، تیم دولت جو بایدن، رییس جمهور منتخب که تصمیم داشتند روز دوشنبه سفر خود را از ویلمینگتون ایالت کارولینای شمالی به واشنگتن با قطار آغاز کنند، به دلیل افزایش نگرانی های امنیتی این سفر را لغو کرده اند.

وبگاه شبکه خبری بلومبرگ نیز با اشاره به حمله طرفداران ترامپ به کنگره و گسیل نظامیان آمریکایی به پایتخت برای تأمین امنیت مراسم تحلیف بایدن در روز چهارشنبه نوشت: واشنگتن دی سی به شهری تبدیل شده که گویی برای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| اوضاع پایتخت آمریکا در آستانه مراسم تحلیف بایدن

فیلم| اوضاع پایتخت آمریکا در آستانه مراسم تحلیف بایدن